« Home | يه روزی بايد برسهکه گلی دلتنگ هيچکی نشه نه يعنی د... » | نمی خوام خر بشمنمی خوام نمی خوامخر شدمالاغ شدممثل ... » | ناخنومو کوتای کوتاه کردم! از ته! با لاک صورتی! وقت... » | اين وبلاگو دوست دارم بيگ تايم/خوده خودمه/بی سانسور... » | خورش قيمه ای درست کردم بی نظير/منتها برنجش از بس ش... » | چه ضايعست ريخت اينجا! » | َاچيومنت بعدی گلی در ۱۹ ساله آينده = ول کردن اس ... » | ديليت کردن اورکات =بزرگترين ا َچيومنت ِ گلی در ۱۹ ... » | از اسمه هرچی دانشگاه ست تو دنيا ريدنم می گيره » | بهش می گم دلم تنگ شده براتمی خندهرو آب بخندی DaYooS »

Wednesday, June 14, 2006

نمی دونم.هميشه فکر می کنم يکی پيدا می شه يه روز.که وقی بهش بگم اسم آی پادم بيگ دله بهم نخنده/يا بگم که يه وبلاگ دارم فکر نکنه خلم.يا اگه بهش بگم بی هيچ دليلی بغض دارم نگه بهم مرفه بی درد! يا وقتی دلم بخوادش سر سه سوت بياد.بی غر.بی منت. با دستهای گرم و چشمای براق و گوشهای آماده برای غر شنيدن.بعد حالا که موهامو صاف صاف کردم و دیگه از وینگوله موهای خوشگلم خبری نیست! (چون خودم موهای لخت شل و ول چشم کور کن دوست دارم)هی نياد تعريف کنه از فلان عوضی و فلان جنده که موهاشون فرهای خوشگل مشگل! داره.يا وقتی نصفه شب زير پتو صداش کردم نگه جانم.بگه جوووونم.يا يا يا.نمی دونم. يه آدم می خوام با اين پکيج! اينجوری!:)راستی!دلم برات تنگ شده آخه/از خودم حرصم می ياد/ با اينکه خيلی از اينايی که من می خوام تو پکيجش!!! نيست بازمممم دوسکش دارم

Felan AlbateH!!!!:)


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger