« Home | نمی دونم چه جورياست هرکی از راه می رسه تو زندگانيه... » | کرمم گرفته ای دووووست.هوای کرمک بااا من!~من معذرت ... » | همه شاشون گرفته انگااار! عجله داااارن!ملالی نيست! ... » | ميزان ذوق مرگيه من درباب! قالب جدید!!! بااااااا م... » | طوبااااا نود سااااله می خوامممم یه میل توپس بهت بس... » | حالا بگو ببينم< پست بودن> خوشمزه است يا نه؟ » | خوب.اولش سخت بووود.اما ياد گرفتم.چگونه به دل خود و... » | گرمه » | همه رو برق می گيره بنده رو دسته خر!ای بابا!!!! دست... » | اينجا از بس ريختش با شخصيت شده من روووم نمی شه بيا... »

Sunday, July 16, 2006

آقاااای شورت!!!!! (اين چه اسميه آخه؟؟؟)‌بنده سوتييی دادممممم اشتباهييييی آدرسم رو گذاشتممممم برا پوريااااا. قرار نبود بشه لاگ اسپات دات کام قرارا بود بشه پرشين بلاگ. کااام!



حالا شما خودتو ناراحنددد نکن.

پوريا از خودمونه

:يپوووريا جووون شما لطفا منو لو!!!! نده:ي من مخفی اممم الانننن!!!!


بعدم شورت عزيز!‌تو بالا بری پااينن بيای از نظر من رازندااااری:ي:ي (يه عالمه نيش تا بناگوش و دندون سفيد!!! :ي)


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger