« Home | من آدرس اينجا رو عوض کردم چون ديدم بروفايلمو ۱۵۱ ن... » | درسته که قراره امتحان روان رو تر بزنم.اماخوب قراره... » | نوبتی هم باااشه.نوبت توهه.که بيای برينی کی؟نمی دونم. » | الان ملت دارن کونشونو باره می کنن از زور رقص و خوش... » | هر آن احتمال به فاککک رفتن می ره. » | بنده دوشنبه يک عدد ميدترم گلی افکن! دارم.روان شناس... » | راست باشهراسترااست باااشه » | نمی دونم والله.من اين دوهفته ای با تهاجم عناصر ذکو... » | LOl! I guess i got no readers here:D » | من می خوام آدرس اينجارو عوض کنم.سريعا هرکی اينجارو... »

Sunday, October 29, 2006

غوطه خوردن
آیا تا بحال در خون خود غوطه خورده اید؟ آیا تا بحال پریود شده اید؟ آیا شما هم اولین بار که در خون خود غوطه خوردید، گریه کردید؟ آیا می دانستید دارد چه اتفاقی می افتد یا کاملا سورپرایز شدید؟ آیا اولین بار آن را انکار کردید یا پنهان کردید و یا پذیرفتید؟ آیا آن درد شگفت انگیز و خانمان بر انداز را که در ناحیه ی شکم و ران ها ریشه های نارنجی می دواند را خوب حس کرده اید؟ آیا برای ریشه کن کردنش قرص های مسکن مصرف کرده اید؟ آیا تا بحال زمانی که انتظارش را نداشته اید، به سراغتان آمده است؟ آیا تا بحال موقع بلند شدن از روی صندلی زیرتان را چک کرده اید؟ آیا آشفته شده اید یا آن را پذیرفته اید یا هنوز هر ماه جدال دارید با خود، از بابت این خون؟آیا تا بحال فکر کرده اید چقدر این روزها راحت تر با طبیعت همخوانید بابت این خون؟ آیا به زن های دوران های گذشته فکر کرده اید هنگام این خون؟ بابت دردی که می کشیدند، بابت نداشتن نوار بهداشتی یا تامپون، و بابت تمام آلودگی ها...و بابت تمام دردها و آن احساس گناه دیرینه؟آیا فکر کرده اید که حالا چقدر می توانیم خوشبخت باشیم بابت این خون؟ آیا می توانیم افتخار کنیم به این خون، یا دست کم کاملا بپذیریمش؟ یا هنوز نا پاکیم و متعفن هنگام این خون؟ راستی تا بحال چه کسانی به ماگفته اند نا پاکیم هنگام این خون؟... و حالا آیا می پذیریمش یا هنوز نا پاکیم با این خون؟


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger