« Home | بنده و چشم گردویی!!!!:* » | رفتم بستنی شکلاتی خريدم.با يه بسته ۱۸ تايی قيف.با ... » | آخی.آخی.بوس! » | خونه ی جديد. بوهای جديد!دوسش دارم.! » | مهم اینه که رد شی.از چی و کی مهم نیستمی تونی از یه... » | باز الان دارم قصه می گم انگار » | منطقیش اینه که من الان برم آت وآشغالمو ببندم.یا کت... » | عقده ای شدم.هیچ کس هیچ وقت به هیچ مناسبتی برام کتا... » | گاهیباورم نمی شهاین دختره عصبانی منم.انگار که اینی... » | قرص جلوگیری/........قرص جلوگیری از ترکیدن چیه؟ »

Thursday, December 07, 2006


دیگه جو دیگه! می گیره.سینس آیم فیلینگ آسم!! مث عقده ایا عکس می ذارم.
.
فک کن!.
.
دوست معتقده بنده الان تیپسی ام! من همچین اعتقادی ندارم.کاش بودم:
یکی نیست بگه تو که هی انگلیش می پرونی در این لحظه خیر سرت انگلیش بنویس.حااال نمی کنمممم.ساعت پنج دقیقه به ۲. پوزیشن.وخیم!!!

هه هه:)
خوبه آدم گاااهی بزنه به خط بیعاری و خریت. خداییشا.چه حالی می کنن این الاغای سطحی.منم الاغم البت.
ه: