« Home | به طرز عجيب غريبي حالم خوبه.هرچند کلی دلیل هس واسه... » | Morgh O Khooroos O OrdaWk Eyde shom Mobarak!!! » | با اين برف کوفتي.الان من کريسمس ام می ياد.تا عيد.پ... » | ازت معذرت می خوام بابت اينکه موقع دوروغ گفتنم اينق... » | سعی می کنم يادم نره.کون لق دنيا.کون لق زندگی.کون ل... » | من یه ربع دیگه میدترم داااااارم. » | بيست انگشت مانيا اکبری معرکه است.دوست داشتم بپرم م... » | ديگه سرکار گذاشتن الاغی ساده و گاو و خاک بر سر که ... » | دس خودم نيس.اصن هرچيزی رو که نتونم داشته باشم! رو ... » | نمی دونم چرا بعد ۲۰ دقیقه زر زدن عوض اينکه بگم صد... »

Saturday, March 24, 2007

نمی دونم واقعا با چه رويی زنده ام من!!!!!!!!!!
يعنی اصن هر کسی به جای من بود.تا حالا از شدت ريدن های پياپی جبران ناپذير تخمی زندگی خراب کن زده بود رفته بود سرشو گذاشته بود مرده بود.
بعد من هنوز زنده ام.نفسم می کش.آدامس هم می ترکونم!!!!
.....
اين تو بميری ديگه از اوناش نيس!!!!
جوری ريدم ......که اصن..!!!!
هيچی!
...بگذريم!

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger