« Home | » | 4 سال گه زدم به زندگیم.حالا نمی دونم چه گهی بخورم ... » | از سرکار اومدمو خسته.له. لورده. درس دارم 100 کیلوو... » | آخه وقتی. خریدن 4تا تیکه جینگیلی مستون آدمو سرحال ... » | گریه نمی کنم. نه گریه نه. » | عدل داره تو شهرک اونا دنبال خونه می گرده.پبف پیف.خ... » | نمی دونم همه همینن یا فقط من این حسو دارم راجع به ... » | تو این 4 5 سالی که این دخمه رو دارم. فقط وقتایی او... » | تو یه مرحله ایی از زندگیمم که نمی تونم هیچ کنترلی ... » | یه. کوکوی سبزی با سبزی خشک؟چجوری درست می شه؟. 6تا ... »

Monday, December 14, 2009

پسره با ننه ِ ایرانی ِ روسری به سرش اومده بود سر کار گوششو سوراخ کنه...
بعد من عین اون 45 دقیقه ای که اونجا بود داشتم تو دلم فحش ناموس می کشیدم بهشون
و محل سگم ندادم بهشون و حواله شون کردم به همکارم
بعد آخرش که رفتن احساس کردم خاک بر سرم که مثه این آدمای جاجمنتال ُ گه شدم که صرف ِ اینکه ایرانی بودن از نوع اسلامی من عنم گرفت ازشون و آدم حسابشون نکردم از بس فک می کنیم هرایرانی ِ محجبه باید آدم ِ گه بوداری باشه
..

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger