« Home | کبريت داري؟ » | از بس گفتم د ل ت ن گ م خودمم می خوام بالا بيارم. » | راستشو بخوای من الان دلم برا اون۲ تا کله پوک تنگيد... » | ابی گوش می دم و قلبم غصه دارتر می شه/ » | فکر کردم گريه ام می یاد حالا که نشسته ام اين گوشه ... » | I miss you like the sun misses the day » | حوصله هم ندارم! » | نشستم پای پنجره هی با ريش های شالم ور ميرم هنوز ني... » | سرم درد می کنه » | قشنگ ترین آرزویم در دستهایم گنجشک کوچکی میشودکه لا... »

Sunday, April 24, 2005

ببار ای بارون ببار...

.با دلم گريه کن خون ببار

ببار ای بارون ببار....

ببار ای بارون ببار....

ببار ای بارون ببار....

ببار ای بارون ببار.... ببار ای بارون ببار....

ببار ای بارون ببار.... بــــبار

ای با رون بــــــــــــــــبار.... بــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار..... با دلم گريه کن خون ببـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار