« Home | ميشم اون درخته که به باد عاشقه » | يکی بياد٬دستهامو بگيره٬توضيح نخواد٬لبخند تصنعی هم ... » | خسته می شم٬به خدا٬که بيام هی بنويسم خسته ام.دستهام... » | نرم نرمک! تمام می شوم.عق. » | وقتی پاهات گير می کنن به ريشه های قالی بفهم که گله... » | غـلام هـمـت آنـم کـه زير چرخ کبودز هر چـه رنـگ تعل... » | ما اگه بخوايم خودمونو و دنيای مسخره مونو ٬کمپلت پا... » | دلم برای چشمات.برا دستهات تنگ می شه.بوسم کردی.اينا... » | دلم عجيب هوای حسی مرموز داره/ » | نفس. تو. سينه .حبس. »

Thursday, August 04, 2005

ببين من داد می زنم می گم حالم بده٬بعد تو خودتو بزن به نشنيدن٬فقط بذار من بگم٬بذار٬نذار اينقدر خودمو مچاله کنم٬من می گم و بعدم خفه می شم٬فقط می گم٬يه کم بلنده قبول٬ولی تو نشنو٬بذار من بگم.داد می زنم ٬عربده می کشم٬بعد تو فقط کله تکون بده٬فقط بذار من بگم.نذار جمع بشم تو خودم٬نذار پلاسيده شم٬نذار.اه شايدم اصلا دست تو نيست که بذاری يا نذاری.فقط من خواستم بگم که........


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger