« Home | ما اگه بخوايم خودمونو و دنيای مسخره مونو ٬کمپلت پا... » | دلم برای چشمات.برا دستهات تنگ می شه.بوسم کردی.اينا... » | دلم عجيب هوای حسی مرموز داره/ » | نفس. تو. سينه .حبس. » | من دارم ميرم درس بخونم/ادامس بادکنکی باد کنم/ جهال... » | I'll spread my wings and I'll learn how to flyI'll... » | رفته خريد٬سوغاتی می خره!نشونم داد٬هی اين ور و اون ... » | پشت تلفن گلنوشه دلتنگ رو دلگرم می کنه٬می خندونمش٬گ... » | ف.برزنده » | کوچه به بوته های تمشک بن بست شدآرزوهايت با سنجاق... »

Tuesday, August 02, 2005

غـلام هـمـت آنـم کـه زير چرخ کبود

ز هر چـه رنـگ تعلـق پذيرد آزادسـت

غـلام هـمـت آنـم کـه زير چرخ کبود

ز هر چـه رنـگ تعلـق پذيرد آزادسـت

غـلام هـمـت آنـم کـه زير چرخ کبود

ز هر چـه رنـگ تعلـق پذيرد آزادسـت

غـلام هـمـت آنـم کـه زير چرخ کبود

.ز هر چـه رنـگ تعلـق پذيرد آزادسـت
...........