« Home | می خوايم بريم يه کنسرت بند تنبونی!به معنای واقعی!ي... » | اگه اين که می گن دستهای سرد نشونه ئ يه قلب گرمه را... » | عاشقِ صورتیِ پشتِ چشمهايت می شوند و ت م ا م !!!!! » | ~ای شط زيبای پرشوکت من ای رفته تا دوردستان آنجا بگ... » | اخيشششش! يه نفس عميق! » | يه قلب ِ فشرده/ » | L0L!,I'm here! » | پودر قند و شکر و قند و دایت شوگر هر۴تاشون چاييتو ش... » | !! CHilL,Man » | هوم٬يه راه پله بدون پاگرد هست!که قراره برم بالا از... »

Friday, September 02, 2005

دلم گرفته.اه.اه.چندبار بگم شيت حالم خوب می شه؟چند بار بگم به فاک رفتم حالم خوب می شه٬دلم باز می شه.هيچی.هرچی بگم بازم اين گرفته.چند بار از اين بالا نقطه نقطه های رنگی رنگی ببنيم و فکر کنم که دارم از يه جای بلند پرت می شم پايين.دلم ۷ تا گرفته.۷تا کم نيستها.قد روزهای هفته که می يان و می رن و من حيروون اون وسط واسه خودم روزا رو می شمارم.دلم.دلم.دلم.فاکد اپ/فداپ.اه.