« Home | يه حس تخيلی ای نسبت بهش پيدا کردم/نمی دونم بايد حس... » | نمی دونم.هميشه فکر می کنم يکی پيدا می شه يه روز.که... » | يه روزی بايد برسهکه گلی دلتنگ هيچکی نشه نه يعنی د... » | نمی خوام خر بشمنمی خوام نمی خوامخر شدمالاغ شدممثل ... » | ناخنومو کوتای کوتاه کردم! از ته! با لاک صورتی! وقت... » | اين وبلاگو دوست دارم بيگ تايم/خوده خودمه/بی سانسور... » | خورش قيمه ای درست کردم بی نظير/منتها برنجش از بس ش... » | چه ضايعست ريخت اينجا! » | َاچيومنت بعدی گلی در ۱۹ ساله آينده = ول کردن اس ... » | ديليت کردن اورکات =بزرگترين ا َچيومنت ِ گلی در ۱۹ ... »

Monday, June 19, 2006

اعصابمم ريده است/اين يارو بنيامينه هم داره ور می زنه تو گوشم/
عجب شری گفته ها! دنيا ديگه مثله تو نداره/نه داره نه می تونه بياره!
راست می گه خوب گه تر از تو عمرا دنيا قااادر باشه هندل کنه و بايار! نه واقعا! معنای نهفته توووش بود.من نمی دونستم! طرف هم بلند بلند با بنی عربده می زد منم خرکيف می شدم نگوووو منظوووور چيزه ديگه ای بوووود!


هی! يه زمانی باچه چيزايی نوستالوژيک می شديم!/چه می دونم ! حالا با شنيدن بنيامين و خاطره هاش! می رسيم به اوج نوستالژی! پيشرفتيه بااازم!
خااااک بر سرت گلی/خاااااچ!


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger