« Home | دوست داشتم زن نبودم. » | آقاااای شورت!!!!! (اين چه اسميه آخه؟؟؟)‌بنده سوتيي... » | نمی دونم چه جورياست هرکی از راه می رسه تو زندگانيه... » | کرمم گرفته ای دووووست.هوای کرمک بااا من!~من معذرت ... » | همه شاشون گرفته انگااار! عجله داااارن!ملالی نيست! ... » | ميزان ذوق مرگيه من درباب! قالب جدید!!! بااااااا م... » | طوبااااا نود سااااله می خوامممم یه میل توپس بهت بس... » | حالا بگو ببينم< پست بودن> خوشمزه است يا نه؟ » | خوب.اولش سخت بووود.اما ياد گرفتم.چگونه به دل خود و... » | گرمه »

Wednesday, July 19, 2006

کاش مثل خيلی دخترهای دور و برم یابو !!!بودم.کاش فقط می تونستم بند کنم يه سايه صورتی و ماتيک کوفت و جنيفر لوپز و زد بازی و کلاب و پسربازی و مست کردن و تلو تلو خوردن و کوفت و زهرمار و سطحی بودن...کاش هیچی از هیچی بااارم نبود.کاش بیغ? بودم تو همه چی. کاش فقط زندگیم محدود می شد به اینکه سیگارمو چه جوری دستم بگیرم یا چه جوری برا یه جاکش عشوه خرکی بیاممم نااز کنم.شاید اون موقع دلم آروم تر بود. اون موقع کمتر حرص بود برا خوردن و... اه. هیچی!کاش اينقدر کوفتی نبودم.کاش زن نبودم.کاش


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger