« Home | موتو سيخ سيخی بکن:يشلوار پاره پوره بپوشگردبند خوش... » | يه گاااااز ميدی؟. » | .می شه بيای.نه واقعا امکانش هست؟نه واقعا رااااه دا... » | نمی دونم چرا دارم اين کاارو می کنم.خودمم می دونم ا... » | اسم وبلاگ جااان هیچ ربطی به پریود نداااره! بگماااا... » | می دونی چقدر درد داااره؟وقتی ۱۱ شب دلت قد دنیا گرف... » | بيزارم.حالا سرفرصت می گم از چی و کی! » | دستام بوی حرفايی رو گرفته که براش تایپ کردم .بوی گ... » | دلم می خواد بلند تو صورتش بگم <نه>عوضش يه لبخند تخ... » | بارون می ياد عين سگ .خوشگله »

Tuesday, July 25, 2006

خسته ام.بايد برا اسکولار شیپ عزيز يه فکس بفرستم .بايد کورس هامو ور دارم.بايد برم ساعت حرکت اتوبوس کوفتی رو بپرسم .بايد تصميم بگيرم می خوام برم يا بمونم باید بگردم دنبال یه در اتاق.بايد تصميم بگيرم کارمو چی کار کنم!.بايد برا دختره کادو تولد بگیرم و برا پسره هم ایضا! باید اتاق شاشخونمو تمیز کنم. باید واسه کریستا ای میل بزنم ازش تشکر کنم. باید زنگ بزنم به شرکت تلفنم کالر آدی درخواست کنم.باید دنبال یه لپ تاپ ارزون دانشجویی باشم. باید برا پسره قبل رفتن یه کاری کنم. باید برا خودم قبل رفتن یه کاری کنم.

باید
باید خستگی در کنم

بايد خودمو با خودم آشتی بدم

بايد خودمو بوس کنم

بايد خودمو بخوام

بايد باشم.


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger