« Home | امشب می خوام تمومش کنمنقطه که خوبهمی خوام صفحه اشو... » | ساعت ۱۱:۰۵ شبه.از ۹ یک ریز گریه کردمدلم خالی نمی ش... » | ماه کامله... زندگی نه. » | دلم شعر می خواد. يه عالمه شعر که خوشمزه باشن. » | باد می شوملای زلف تو می پیچمدست به موهایت می کشی٬د... » | رفتم يه شلوار ورزشی خوچگل خريدم. که برم جيم ورزش ک... » | » | طوبا می گه: آدمی که با حرفاشبا عث شه[ بغضت بگیره و... » | اين يکی از دانشکده های ماست.! زرد و قرمز و نارنجيه... » | کاش دنيام کمتر دورغ گو داشت »

Wednesday, October 11, 2006

زندگيه بدجور قروقاطه. همه غلطی می کنم جز کارهايی که دوست دارم.فردا اول وقت گشادی رو می ذارم کنار. می رم کتابخونه.
رفتم يک تی شرت يا آرم! دانشگاه هم خريدم!!!که ديگه واقعا غيرتی شم برم جيم!
خيلی وقته عن شدم. همه چيم سطحی و عن شدهدلم کتاب و هوای باز و دويدن و نقاشی می خواد!کک تو تنبونم افتاده برم باستل برم و شروع کنم به نقاشی!!! بعد می دونم که عنم و بيخودی برم بول بدم که چی؟وقتی قرار نيست استفاده اش کنم!!!اين دو روز هم که درس رسما تعطيل!!!سر لکچر جامعه تو فضا بودم!هيچی نيستيه وقتايی هست که آدم از خودش بدش می ياد. می خواد از خودش فرار کنه. بعد می بينه گيره خودشه!!!!بعد گريه اش می گيره .من الان همونم.!