« Home | من با اين عادل مشرقی حاال می کنم. فر نو ريزن:) هاه... » | سيم ظرفشويی خريدم.حالا قابلمه شوی ماهر نيازمندم. ... » | اس ام اس که ۱۰۰از تا گذشت چه ۱۰۳ تا چه ۱۹۹ تااا!:... » | من حالم خيلی خرابه.يکی بياد کمک. اومد.بعد رفت.بعد... » | سرما خوردمسوب گنديده ی ساب وی می خورممقاله ی مطالع... » | سيم ظرفشويی نيازمندم. » | دستم موند اين لاا!.بااد کرده قد گردو.بعد دردش می د... » | بددرديه.درد.کوفت.کمش کن.ولش کن.ولش کن.نکن. » | If I lay here If I just lay here Would you lie wit... » | من ريدممممم!ريدممممم!ريدممممم! »

Friday, November 10, 2006

دختريکه جنده. زنگيدم بهت حااال دادم. بعد جلوی اون. رو تل ضايعم کردی. بد و بيراه بهم گفتی. حيف که اون کنارم! بود.ايکبيری.


زنگ زدی؟خووووب کردم گوشيو ورنداشتممم


عن.حالا بيا يکن اس منو ببوس. شااايد راجع به ات فکر کردم .يه کم!!!


چرا آدما اينقدررررر بی ظرفيتن؟؟؟؟؟؟!!!!

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger