« Home | جااان هفت جدت بيااا ديگه. دارم کووور می شم از خواااب! » | امروز داشتم فکر می کردم.اگه ريد بهم.از در برم بيرو... » | گريستنم آرزووووست! » | خلايق.هرچه.لااايق! » | داارم می ترکم.اوووف.گريه امه.داااارم خفه می شممممم... » | آهنگای قديمی گوگوش کدوم گوری ان ؟؟؟من الان يه سااا... » | کاش می شد.آدما رو خواند. مثل وبلاگ.کاش می شد. آدما... » | اينم به زودی دچار شاش گرفتگی مزمن می شه.بشاش.فقط ب... » | چرا.ملت. فکر می کنن اگه بيان از طرز سيگار کشيدنشون... » | Day0o0sبا Day0o0s هيچ فرقی نداره. »

Saturday, November 18, 2006

من يه چيزی فهميدم دو سه روزه!فرق نداره زن باشی

يا

مرد.

زندگی تخميه/نو متر وات!

.مثل کس خلای کس مشنگ منتظرم.

اه..مرتيکه ی جاکش. يه سال بيش رفته بودم بيشش برا چک اب ساليانه.بعده ی سال رفتم بيشش دوباره. برا چک اب ساليانه! مردک جاکش می گه آزمايشات بارسالت می گه نمی دونم سيستم دفاعی بدنت تخميه. شانس!!! هباتيت گرفتنت بالاست!!!!!! حتما بيا واکسنشو بزن!!!
آخه يکی نيسسست بگو. مردک من از بارسال تا حالا ۹۰ بار هباتيت گرفتم مردم که!!!!!!


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger