« Home | Day0o0sبا Day0o0s هيچ فرقی نداره. » | دختريکه جنده. زنگيدم بهت حااال دادم. بعد جلوی اون.... » | من با اين عادل مشرقی حاال می کنم. فر نو ريزن:) هاه... » | سيم ظرفشويی خريدم.حالا قابلمه شوی ماهر نيازمندم. ... » | اس ام اس که ۱۰۰از تا گذشت چه ۱۰۳ تا چه ۱۹۹ تااا!:... » | من حالم خيلی خرابه.يکی بياد کمک. اومد.بعد رفت.بعد... » | سرما خوردمسوب گنديده ی ساب وی می خورممقاله ی مطالع... » | سيم ظرفشويی نيازمندم. » | دستم موند اين لاا!.بااد کرده قد گردو.بعد دردش می د... » | بددرديه.درد.کوفت.کمش کن.ولش کن.ولش کن.نکن. »

Friday, November 10, 2006

چرا.ملت. فکر می کنن اگه بيان از طرز سيگار کشيدنشون بگن يا بنويسن خيلی با حالن؟؟؟
انگار که آدم بياد بگه من اينجوری می رينم!!!...


والله.بابا گت ا لايف!

هی سيگار سيگار می کنين!!!

اه. بدممم می آد!!!!
بنده با نفس سيگار کشيدن مشکل ندارما!!!هرکی هرکار دلش می خواد بکنه!

اما:دود سیگار رو دادم بیرون و بهش گفتم.... طرز! سیگار کشیدن شخصیت طرفو نشون می ده.

فکررررر کن!!!!!!!! بی خیال!!! طرز گوزیدن چی؟اونم شخصیت طرفو نشون می ده!؟؟؟! ديگه بابا! ژست باکلاسی و بافرهنگی نگيرن ديگه با سيگار و قليون و یه چیز دیگه که نمی گم!:)

حرصی ام. مشخصه دیگه؟:)

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger