« Home | دلم خنک شو.خنک شو! » | من اصلا نيستم.نگران نباش.چرت بگو. » | بیا و این یه بار یکیو بفرست.ایمان می آرم بهت.! » | کریسمس نیا.من هنوز گاوم.سال نو نیا.من هنوز منم.مفر... » | قشنگ می دونم زووری نیستاااا. » | کاش می شد آتیش زد.همه ی حسای چرتو......هوووم.الکی ... » | Take a Chance, Lose it ALL. » | دیگه جو دیگه! می گیره.سینس آیم فیلینگ آسم!! مث عقد... » | بنده و چشم گردویی!!!!:* » | رفتم بستنی شکلاتی خريدم.با يه بسته ۱۸ تايی قيف.با ... »

Wednesday, December 13, 2006

امروز دو عدد فاینال داشتم. اینا.
یک عدد مطلالعات زنان.۹ صبح
یک عدد جامعه شناسی ۷ شب.
الان ساعت ۱۰ دقیقه مونده به دوازده.
از کیفیت! امتحانا ملت سوال کردن.
باید بگم که مطالعات زنان رسما ترررررر! از نوع بسط داده شده!بااز خوبه بنده مطالعات زنان دوست می دارم.فک کن!!!!
بعد از اون ور جامعه شناسی ترکوندم.رسما داشتم می ترکیدم از ذوق که همه رو بلدممم! فک کن! تمومه ۳ ساعت امتحان قربون استادم رفتم.که اونقدر گوگولیه داره خرم می کنه بی خیال روان شم به کل! بچسبم به جامعه!