« Home | تو زندگی من.یا همه چی عاالیه.یا همه چی ریدمونه.بال... » | یه وقت هست دو دوتا چار تا می کنی. جواب نمی ده.عوضش... » | یه چیزایی هست تو تن آدم.تو فکر آدم.تو ته قلب آدم.ک... » | هوس مرغ و مغز بهاران کردم.همچین بفهمی نفهمی! » | شعر و بوسه را که داشته باشی ، مرگ چه دارد که از تو... » | صلا نمی شد که بگویم دوستت دارم اما گفتم . گفتم :... » | گریه می نویسم : از خواب با گریه پا شدم . دس... » | امروز دو عدد فاینال داشتم. اینا.یک عدد مطلالعات زن... » | دلم خنک شو.خنک شو! » | من اصلا نيستم.نگران نباش.چرت بگو. »

Thursday, December 14, 2006

گریه شده چاشنی زندگی روزمره.

مثل تو که توی پاستاهای معروفت ادویه کوفت و زهرمار میریزی.

گریه شده چاشنی من.

نصفه گریه صبح.

یک تکه گریه وقت شانه کردن موها.

گنده ترین تکه ی گریه مال سیاهی شب است و تاریکی.

.

دو آی ساند لایک ا دسپریت چیک؟؟

ال او ال! آم نات دسپریت!به خدااااا!

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger