« Home | قراره کون کتابام پاره شه در سه هفته آینده! » | نمی دونم واقعا با چه رويی زنده ام من!!!!!!!!!!يعنی... » | به طرز عجيب غريبي حالم خوبه.هرچند کلی دلیل هس واسه... » | Morgh O Khooroos O OrdaWk Eyde shom Mobarak!!! » | با اين برف کوفتي.الان من کريسمس ام می ياد.تا عيد.پ... » | ازت معذرت می خوام بابت اينکه موقع دوروغ گفتنم اينق... » | سعی می کنم يادم نره.کون لق دنيا.کون لق زندگی.کون ل... » | من یه ربع دیگه میدترم داااااارم. » | بيست انگشت مانيا اکبری معرکه است.دوست داشتم بپرم م... » | ديگه سرکار گذاشتن الاغی ساده و گاو و خاک بر سر که ... »

Thursday, April 05, 2007

من کلا با اينکه يکی خيلی لوس حرف بزنه و سعی کنه مثه بچه ها حرف بزنه مشکل دارم!بعد حالا فک کن اون نره غول!!!يه کاره هروخ به من می رسه اون کودک درونش!بی قراری می کنه!و می خواد خودشو لوس کنه واسه مابا ادا و اطوار و لحن معصومانه با ما حرف می زنه!از این بشر هرچی ممکنه جز معصوم بودن!!جمع کن ديگه جدا!

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger