« Home | اينجا يه مقداره خيلی زيادی بوی بی حوصلگی گرفته!برگ... » | فعلا خدافظ!:)گفتم فعلا!:)برمی گردم.حتما!(مثه سنجد!) » | ببنيم ملت چه جوری می تونن کتگورايز کنن پستای وبلاگ... » | --نويد کارش درسته بابا.اصلا حالمو بهم می زنه گاهی.... » | تو اورکات پسرايی که از ماشين عکس می ذارن!ودخترايی ... » | يه هدف از مسافرت اينکه که يکی از درختای ولی عصر.از... » | انگار که بعده نمی دونم چقدر نوری! فلان شهاب به ن... » | زندگی بدون * اس هل ها بدجوری بورينگ می شه...واقعا... » | هر روز گه تر از ديروز.بوم بوم. » | دقت کردين آدما.(همچين می گم آدما انگار خودم آدم ني... »

Monday, July 16, 2007

۲تا از چمودونام هنوز نرسيده.اعصابم خط خطيه.خسته ام.خونه بوی خستگی می ده!اومدم تو خورد تو ذوقم.دلم می خواست برگردم برم همون جا!چمدونی که پيدا شده رو باز کردم.چشمم به هرچی می خورد گريه ام می گرفت!يخچال خالی.يکی از ماهيام مرده.پول دانشگام واريز نشده واسه وام تحصيلی اقدام نکردم.۱درسمو افتادم.دو ماه ونيم تمام خوش گذردونم و حالا قلبم درد می کنه!تا صبح با همه خستگی خوابم نبرد و تمام مدت بهش فکر می کردم و از اينکه دور شديم.فکر کردم نبايد بهش زنگ بزنم.بايد پروندش بسته شه.۵ صبح به اميد اينکه ظهر پاميشم بهش می زنگم از خواب بيدار شدم!هزار تا عدد و رقم وارد کردم تا صداشو شنيدم.گريه ام گرفت.گفتم الو.باورش نشد.فکرشم نمی کرد.تعجب کرد.پشيمون شدم.

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger