« Home | تو اورکات پسرايی که از ماشين عکس می ذارن!ودخترايی ... » | يه هدف از مسافرت اينکه که يکی از درختای ولی عصر.از... » | انگار که بعده نمی دونم چقدر نوری! فلان شهاب به ن... » | زندگی بدون * اس هل ها بدجوری بورينگ می شه...واقعا... » | هر روز گه تر از ديروز.بوم بوم. » | دقت کردين آدما.(همچين می گم آدما انگار خودم آدم ني... » | با دختره مصاحبه کردن.گفتن آيا شما با سکس قبل از از... » | مللت مستاصل رو ديدين؟که تو وبلاگشون دنبال دوس پسر!... » | عجب خری سوارما! » | گاهی.همین من.دلم تنگ می شه برای خوده سه سال پیشم.گ... »

Wednesday, April 25, 2007

  • --نويد کارش درسته بابا.اصلا حالمو بهم می زنه گاهی.خيلی سرش می شه.همش سرش تو کتاب و شعر و ادبياته.اون دفعه يه شعر کامل از مريم حيدرزاده رو از اول تا آخرش اومد.کفم بريده بود.مثل خودته.اهل شعر و کتاب و اين چرنديات.مچ ه خوبيه ها!
.
.
چی بگم الان؟من الان دارم می رم با نويد فابريک شم!نپره يه وخ!!!!!
.

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger