« Home | عجب خری سوارما! » | گاهی.همین من.دلم تنگ می شه برای خوده سه سال پیشم.گ... » | اين ملت وقتی يه آهنگ جديد می ياد٬تا کون اهنگ رو پ... » | <از کنار هم گوسفندوارانه می گذريم!>فيلم جديدی از ا... » | ریدمان ترین بود! » | این متجاوزای پفییوز هرجا می رم می یان دنبالم.هفته ... » | چرا این شعرای جدید مدید و خواننده های جدید اینقد ذ... » | کون کتابام دارن باد می خورن!!!!!!!يا مثلا فوقش کتا... » | خفه شين. » | عجیب بود.اینکه صدای خودمو بشنوم که بلند بگه<خیلی ر... »

Saturday, April 21, 2007

مللت مستاصل رو ديدين؟که تو وبلاگشون دنبال دوس پسر!!از نوع خوش تیپ و پولدار و بافرهنگ می گردن؟! نه جدا! يه جورايی حال بهم زن می شه ديگه!دختره تو تک تک پست هاش می نويسه دوست پسر می خوام.دوست پسر می خوام!.کم کم دلم داره براش می سوزه!خوب گناه داره! من می گم يه پسر از خودگذشته پيدا نمی شه بياد اينو بگيره!؟باهاش دوس شه!مرد باشين!!جوونمرد باشين!:))
.
يعد يه چيز ديگه!اون پسرايی هستن که واسه دوستاشون دنبال دوس دختر می گردن؟اووووف.دلم سوختا يعنی!!!:))