« Home | <از کنار هم گوسفندوارانه می گذريم!>فيلم جديدی از ا... » | ریدمان ترین بود! » | این متجاوزای پفییوز هرجا می رم می یان دنبالم.هفته ... » | چرا این شعرای جدید مدید و خواننده های جدید اینقد ذ... » | کون کتابام دارن باد می خورن!!!!!!!يا مثلا فوقش کتا... » | خفه شين. » | عجیب بود.اینکه صدای خودمو بشنوم که بلند بگه<خیلی ر... » | من کلا با اينکه يکی خيلی لوس حرف بزنه و سعی کنه مث... » | قراره کون کتابام پاره شه در سه هفته آینده! » | نمی دونم واقعا با چه رويی زنده ام من!!!!!!!!!!يعنی... »

Tuesday, April 17, 2007

اين ملت وقتی يه آهنگ جديد می ياد٬تا کون اهنگ رو پاره نکنن بی خيالش نمی شه!
.
.
مثال: اين آهنگ جديد شادمهر عقيلی که من اصن نشنيدم!اما هرقبرسونی می رم ملت تو تابلو اعلانات اورکات و ۳۶۰ و ام اس ان و ياهو و کوفت و زهرمار اين يه خط شعرو نوشتن
سبب منم که می شکنم؟
حالا من خنگم و بی سواد يا نصف بيشتر اونا که اينو نوشتن و می خوانن مثه من نمی دونم اينجا منظور از سبب چيست؟

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger