« Home | اینجااام که بوی بیمارستان داره می گیره کم کم.!به د... » | چرا همگان را نبخشمچرا از خاطر نبرم زخم‌ها را،من ک... » | نمی دونم چن ساعت شد.گریه کردم.به یه مدت طولانی!. » | تجربه نشون داده که: همیشه شخص یا اشخاصی برای اینکه... » | دوستی های فوری.... » | بعد از اون ور.یه دوتا پسر هستن.که هر وخت دوست دختر... » | یه دو تا پسر هستن! که هروخت اینا دوس دختر بگیرناا... » | همیشه یکی بوده که نقطه می ذاشته ته خط برام.وقتی تم... » | باباهه: دخترکم داری چی کار می کنی؟من:هیچی.دارم خود... » | یه نکته ای که بدجوری منو می چسبونه به دیوار و فشار... »

Friday, July 27, 2007

من یه مقدار خیلی زیادی زندم.اینجام درد می کنه. مامان جونم باورش نمی شه که تقی و وبلاگ نت چه نقش بزرگی دارن ایفا می کنن در بهبود زود تند سریع من. کلا. فعلا.همه چیزه زندگیم. دور و بر بخیه و سوزش! و ورم لب و حالت تهوع و میزان شاش و تعداد دفعات رفتنم به شاش خونه و سیاهی و اینجا درد !!! دور می زنه.اینجادردم بیشتر شد.برم بکپم.کمی.

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger