« Home | دوس دارم خودمو مچاله کنم بندازم دووووووووور. ایش. » | هه.می یام.میرم. می آم.می رم. میایممیرم » | نمی شه اعتماد به نفس رو به آدم تزریق کرد؟امپولی.قر... » | کم کم دارم فک می کنم آب نباتی بیش نیستم!للی پاپ خو... » | خوب من یکم از حالت گم و گوری می خوام در بیام.....ه... » | نمی دونم.نمی دونم چیو باید باور کنم. نمی دونم.نمی ... » | همیشه فک می کردم اتاقم.تختم. معبده منه.واسه گریه ه... » | رفته بودم شهر کتاب. دنبال لیست کتابا. داشتم می گشت... » | Tiziano Ferro - ImbranatoNostalgia.... » | سوشی با لبخند اضافه پلیییییییز.همون سوشی خالی هم ک... »

Thursday, October 25, 2007

والله. باااز خوبه اولین جلسه استاده گفت که احتمالا هرچی کتاب و جزوه ها رو بیشتر بخوانین بیشتر فک می کنین که خودتون یکی از همین امراض روانی رو دارین! نگران نباشین! مریض نیستین و اینااا!
.
. تا اینجای کتاب روان شناسی اب نرمال. بنده به عنوان یه روان شناسه آینده! تشخیص دادم بنده مبتلا به دپرشن ماجور. انواع و اقسام فوبیاهاوسواس و یه عالمه مرضهای دیگه که نمی دونم به فارسی چه جوری ترجمه می شن هستم!
در همین راستا برم خودمو درمان کنم.!.
خدا خودش به خیر کنه! احتمالا تا اخره ترم من رسما از یه آسایشگاه روانی اینجا رو آپدیت می کنم!:))

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger