« Home | خوب من یکم از حالت گم و گوری می خوام در بیام.....ه... » | نمی دونم.نمی دونم چیو باید باور کنم. نمی دونم.نمی ... » | همیشه فک می کردم اتاقم.تختم. معبده منه.واسه گریه ه... » | رفته بودم شهر کتاب. دنبال لیست کتابا. داشتم می گشت... » | Tiziano Ferro - ImbranatoNostalgia.... » | سوشی با لبخند اضافه پلیییییییز.همون سوشی خالی هم ک... » | نشستم باغ های کندلوس دیدم.چقدر دوسش داشتم.چقدر همه... » | یه مقدار خیلی زیادی دلم یه کتاب می خواد. که باعث ش... » | همه چی داره رو یه خط صاف خشن گه می گرده.دلم پستی ب... » | دلم رمانتیک بازی می خواد.این روزا.با یکم عشوه خرکی... »

Tuesday, October 23, 2007

کم کم دارم فک می کنم آب نباتی بیش نیستم!للی پاپ خودمون!اول با محبت آب نباتو لیس می زنی. با لذت.حال می کنی. آخراش حوصله ات سر می ره. عصبی می شه. هی می گی ای بااباا تموم چرا نمی شه.گاااااز می زنی.خرت خرت که از شره آب نباته خلاص شی.هه! بنده آب نبات توت فرنگی هستم که هر آن ممکنه مورد گاز گرفتگی قرار بگیرم.
.
گریه!

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger