« Home | باااارون اومد. احساسات شاعرانه قل قل نکردددددددددد... » | نگااا نگااااااااااا چقدر شاااادماااااانه!:( » | اه اه. ما اینجا حالمون بهم خورد بس که برف اومد و ه... » | خطرناک ترین پسرهای کرره زمین: پسرایی که خیلی مصران... » | یه آدم شریف پیدا می شه که آلبوم ری را سهیل نفیسی ر... » | یه لحظه هایی تو زندگیم دلم می خواس قیچی بودم یا نه... » | منتفرم.متنفرم از اینکه از طرز لباس پوشیدن یکی تقل... » | ویره دیگه! می آد .می ره! حالا اومده .وول می خوره ت... » | مثه این سگا هسن که یه بار چوب تو باسنشون! رفته.بعد... » | امام جعفر صادق بود.کی بود. می گفت هر آنچه را که بر... »

Monday, January 07, 2008

هه. فک کن. برگشته می گه به نظره من رشته ات اصن رشته ی تاپی نیست. البته هدفت چیزه دیگه ایی و قرار نیست همینو ادامه بدی برا همین عیب نداااره.!!!!.
.
خوب آدم غصه می خوره دیگه:(.
- حاالاا اصن مهم نیستاااا.من رشته مو دوس دارمااا.تازه حداقل اینجااا کم رشته ای نیست برا خودشاااا.امااا پس چراااااا الان غصه دارم می خورممم؟:(

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger