« Home | ویره دیگه! می آد .می ره! حالا اومده .وول می خوره ت... » | مثه این سگا هسن که یه بار چوب تو باسنشون! رفته.بعد... » | امام جعفر صادق بود.کی بود. می گفت هر آنچه را که بر... » | باباهه می گه.کسی که می تونه یه دوروغ کوچیک بگه می ... » | والله. باااز خوبه اولین جلسه استاده گفت که احتمالا... » | دوس دارم خودمو مچاله کنم بندازم دووووووووور. ایش. » | هه.می یام.میرم. می آم.می رم. میایممیرم » | نمی شه اعتماد به نفس رو به آدم تزریق کرد؟امپولی.قر... » | کم کم دارم فک می کنم آب نباتی بیش نیستم!للی پاپ خو... » | خوب من یکم از حالت گم و گوری می خوام در بیام.....ه... »

Friday, December 21, 2007

منتفرم.متنفرم از اینکه از طرز لباس پوشیدن یکی تقلید کنم. در عین حال اصن آدم یونیک و متفاوتی نیستما. اما از اینکه یکی ازم بخواد که لباس پوشیدن و آرایش یا حرف زدت یه نفر دیگرو تقلید کنم بالا می خوام بیارم. همیشه همیشه به خودم یاد دادم که من همینم! حالا شاید خیلی وقتا راضی نبودم از این پکیج خودم! اما هیچ وقت دوست نداشتم زوووور بزنم که شبیه یکی شم. بلد نیستم خط چشم بکشم!!! بلد نیستم ماتیکمو یه جوری! بزنم که لبام!!! سکسی و اینا شه!!!! بلد نیستم موهامو وحشی درست کنم! بلد نیستم لوندی کنم! سوال پیش می آد! چرا من.دختری که خودمو تو خیلی از فکرا و برخوردهاا قبول داارم این همه برام اظهار نظر آدما مهمه.چرا نمی تونم بگم به درک! چرا کونم می سوزه وقتی یکی بهم از این نظرات گهربار تقدیم می کنه؟چرا با اینکه کم نیستم بازم فک می کنم کمم اگه یکی راجع به ظاهرم اظهار نظر کنه؟! اعتماد به نفس پایینم از کجا سرازیر داره می شه؟
الان کاملا می تونم چوب بگیرم بکنم تو کون هرچی آدم ظاهر بیع!

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger