« Home | هر وقت باران پاييز می ريزدهر وقت باد، مه را می تر ... » | هه!کم کم داره از بلاگ اسپات هم خوشم می ياد!اين قال... » | هی می گردم و می گردم بین سی دی ها!اخرشم همون بی سر... » | ناخنامو سفيد می کنم٬برگه ی امتحان جلو رومه٬خودکار ... » | چيه مگه؟کم کم داره از اورکات بيشتر!! خوشم می ياد!چ... » | مممم رفتیم مثلا واسه دوستش کفش بخريم واسه تولدش!!ب... » | تا حالا دلتنگ نداشته ها شده اي؟Crawling in my skin... » | منو با تنهايی هام تنها بذار دلم گرفته روزای آفتابی... » | I Will Fight » | ساعت ۱۷.۵۳٬اول فروردين٬هنوز دلم منجوق های رنگارنگ ... »

Friday, April 15, 2005


قاصدک ها می ان و می رن قاصدک ها می ان و می رن قاصدک ها می ان و می رن قاصدک ها می ان و می رن قاصدک ها می ان و می رن ٬قاصدک ها رو فوت می کنم تو چشمات ٬قاصدک ها رو فوت می کنم تو چشمات٬قاصدک ها رو فوت می کنم تو چشمات ٬قاصدک ها رو فوت می کنم تو چشمات ٬قاصدک ها رو فوت می کنم تو چشمات


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger