« Home | بهش بگين هنوزم جاش خاليه تو کونم....بگين بهش.با آه... » | اين آناليز!!!لعنتی هم شده قوز بالا قوزهااا! اه.خير... » | اول اينکه اينجا ۶۶سال بود داشت خاک می خورد چون من ... » | شيت.عذاب وجدان دارم.ريد بهم بعد من عذاب وجدان گرفت... » | خدايا.يه فکری به سوختگی های فجيع ملت حسود بکن!گناه... » | گرمی ِ دستهات مال من....؛) برق چشمهام مال تو!...:* » | باااد ما را خواهد برد دد بيا منو ببر ديگه! » | نمی دونم چند وقت به چند وقت چنين روزهايی تاريخي يی... » | Ebi j0o0N! » | رفتم مثل خل و چل ها مغازه ها رو ديد زدم فکر کردم ... »

Thursday, March 02, 2006

حالم خيلی خوب شده.کم کم داشتم نگران خودم می شدم.ديگه مرده.خوبه خوبم! فکرو خيالش مدام چوب تو کونم می کرد! الان اما غصان نيستم.به درک.خوب هر آدمی! ممکنه اشتباه کنه!!!!(چه زر مفتی!)خوبيش اينکه الان رسما به هيچ جام نيست!دلم يه جورايی تنگ شده بود واسه همين تنهاييه.خوبه!:)


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger