« Home | Ebi j0o0N! » | رفتم مثل خل و چل ها مغازه ها رو ديد زدم فکر کردم ... » | چه می دانم.می گذره اين روزها فقط.گذشت.می گذره.بهش ... » | از بين ۳۴ تا موضوعی که می تونستيم انتخاب کنيم من ب... » | نوشی تو گوشم يواشبهم می گه ۲روزه حالش گرفته است.س... » | سنجاب های تورنتويی!:) » | اهنگهای جديد اين گوگوش خانم!چرا دل چسب نيستن؟:-S » | ديدی يهو رگ نوستالژیایی ادم بدجوری می گيره.ديدی؟ديدی؟ » | اصلا اين پاييزه که می ياد.من دلم می خواد همش بشنيم... » | جواب امتحان گنده هه بود!اومد!۶ساعت جيغ کشيدم و بال... »

Monday, November 14, 2005

نمی دونم چند وقت به چند وقت چنين روزهايی تاريخي يی به وقوع مي پيوندند!!!

اما پووووف!

چه روزه توپی بود!!!!!!!!

خل بازی های رامين!!!اين بشر خداييه ها!!!!هه هه!!!


لپ درد گرفتم من!


هه هه!بی خيال دنيا!

باحالی

باهات حال می کنم

مرسی اسکیپ!

مرسی چشمای عاشق!!!!

مرسی هل دادن!

مرسی پرس شدن!

مرسی ديوونه بازی!

مرسی جوونی!

مرسی مردم ازاری!!

نازی بهم گفته مواظب خودت باش!هه هه~

قلیون!!!اووووو!!!

مشکوک بود يعنی!!؟

~هه هه هه هه هه هه هه!!!


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger