« Home | MY T-shirT! » | فروغ فرخزاد » | خيرسرمون بريم يه کم درس بخوانيم.خانم بشيم.بريم پی ... » | نشستيم فيلم اثيری رو ديديم!م ز خ ر ف! امممم! اما ... » | هی تو! باش تا صبح دولتت بدمد!!!! » | پيشونيش قده يه گردو باد کرده.رو دستاش جای چنگه.!دع... » | گير داده نافرم!اگه خفه خون بگيرم می گه چرا خفه خون... » | فخری برزنده » | فخری برزنده » | دوروغ گو دشمن خداست/ببخشيد حالا!خداجونی دشمن تراشی... »

Thursday, October 27, 2005

جواب امتحان گنده هه بود!اومد!۶ساعت جيغ کشيدم و بالا و پايين پريدم!


  • زنگ زدم به نوش نوش با صدای غصانی گفتم قبول نشدم!:ی
  • عروس فريبکار رو تمومش کردم.دوستش داشتم.تونی به نظرم خيلی دوست داشتنی بود.

  • هارشا زنگيد گير سی و سه پيچ که پاشو بيا بريم اسکريمرز!يه کم جيغ و داد کنيم يه کم بترسيم!گفتم نه مرسی!من به اندازه ی کافی جيغ و داد کردم!:)

  • بهش گفتم قبول شدم٬چشماش گشاد شد!دلم باز شد!:ي