« Home | نوشی تو گوشم يواشبهم می گه ۲روزه حالش گرفته است.س... » | سنجاب های تورنتويی!:) » | اهنگهای جديد اين گوگوش خانم!چرا دل چسب نيستن؟:-S » | ديدی يهو رگ نوستالژیایی ادم بدجوری می گيره.ديدی؟ديدی؟ » | اصلا اين پاييزه که می ياد.من دلم می خواد همش بشنيم... » | جواب امتحان گنده هه بود!اومد!۶ساعت جيغ کشيدم و بال... » | MY T-shirT! » | فروغ فرخزاد » | خيرسرمون بريم يه کم درس بخوانيم.خانم بشيم.بريم پی ... » | نشستيم فيلم اثيری رو ديديم!م ز خ ر ف! امممم! اما ... »

Wednesday, November 09, 2005

از بين ۳۴ تا موضوعی که می تونستيم انتخاب کنيم من با کلی ذوق گفتم می خوام نقش زنان در مديا رو بردارم!
بعد از اين همه بدبختی و فکر کردن و تحقيق و کتاب و ه۱۰۰۰ چيز ديگه رفتم راف کپی مو نشون يارو دادم!می گه!خيلی چسبيدی به فمنيسم و اينا!يه ذره تعادل برقرار کن!۵ ساعت با من بحث می کنه که تو بايد بی طرف قضاوت کنی بدون هيچ گونه دخالت!!!!! خوب بعد من نمی فهمم اين يعنی چی!!!مگه نه اينکه من قراره واسه اين موضوع کنفرانس!!!بدم مگه نه اينکه بايد نظره خودمو بگم!خوب نظره من اينکه جندر استريو تایپينگ داره بيداد می کنه!نظرمه خوب!!!
ای بابا!!!حالا بزنم تو سر خودمممممم???!!!!:(