« Home | از بين ۳۴ تا موضوعی که می تونستيم انتخاب کنيم من ب... » | نوشی تو گوشم يواشبهم می گه ۲روزه حالش گرفته است.س... » | سنجاب های تورنتويی!:) » | اهنگهای جديد اين گوگوش خانم!چرا دل چسب نيستن؟:-S » | ديدی يهو رگ نوستالژیایی ادم بدجوری می گيره.ديدی؟ديدی؟ » | اصلا اين پاييزه که می ياد.من دلم می خواد همش بشنيم... » | جواب امتحان گنده هه بود!اومد!۶ساعت جيغ کشيدم و بال... » | MY T-shirT! » | فروغ فرخزاد » | خيرسرمون بريم يه کم درس بخوانيم.خانم بشيم.بريم پی ... »

Thursday, November 10, 2005

چه می دانم.می گذره اين روزها فقط.گذشت.می گذره.بهش می گم خيلی بدی.خيلی.خيلی.می گه ميدونم.می گه تو يه دوست مثل من داشته باشی ديگه احتياج به دشمن نداری.نگاش می کنم.بهش می گم اره دشمنمی ديگه.ازم چيزای عجيب غريبی می خوای زندگی.ولم کن.بهم ميگه سوگل زنگ زد بهم گفت فلان!می گم خوب؟می گه تو ميگی چی بهش بگم. بهش می گم خاک تو اون سرت و می گه چرا می گم چون از من سوالهای دری وری می پرسی!!!!