« Home | مختصر مفید بخوام بگم: می شه:تخمی ترين چهارشنبه سور... » | تمام اون ۷ دقيقه ای که جلو چشمای گرد و قلبمه ی اون... » | متنفرم از اين که اينجا بشه جايی واسه چس ناله های ب... » | من برم درس بخونم.خانم بشم.وکيل بشم.بسه وب گردی!!!!... » | حالم خيلی خوب شده.کم کم داشتم نگران خودم می شدم.دي... » | بهش بگين هنوزم جاش خاليه تو کونم....بگين بهش.با آه... » | اين آناليز!!!لعنتی هم شده قوز بالا قوزهااا! اه.خير... » | اول اينکه اينجا ۶۶سال بود داشت خاک می خورد چون من ... » | شيت.عذاب وجدان دارم.ريد بهم بعد من عذاب وجدان گرفت... » | خدايا.يه فکری به سوختگی های فجيع ملت حسود بکن!گناه... »

Wednesday, March 15, 2006

آخه يکی نيست بگه کوفته تو که از ديدن يه سوسک نود بار جيغ می زنی و می شاشی به در و دیوار بعد حالا نمی شه وقت فيلم ترسناک گرفتن خفه شی!!!!؟



The Fog


نترسناک ترين فيلم دنيا!

يه روزم که ميريم يه ذره بی خيال باشيم!!!! تخمه بکشنيم! فيلم ببنيم توی کوفته بايد کارشناس سينمايی بشی!


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger