« Home | واقعا واقعا دلم يه خواهر می خواست که بود پيشم.ترجي... » | دهنت سرويس که جواب تلفن منو نمی دیدهن مخترح کالر آ... » | اعصابمم ريده است/اين يارو بنيامينه هم داره ور می ز... » | يه حس تخيلی ای نسبت بهش پيدا کردم/نمی دونم بايد حس... » | نمی دونم.هميشه فکر می کنم يکی پيدا می شه يه روز.که... » | يه روزی بايد برسهکه گلی دلتنگ هيچکی نشه نه يعنی د... » | نمی خوام خر بشمنمی خوام نمی خوامخر شدمالاغ شدممثل ... » | ناخنومو کوتای کوتاه کردم! از ته! با لاک صورتی! وقت... » | اين وبلاگو دوست دارم بيگ تايم/خوده خودمه/بی سانسور... » | خورش قيمه ای درست کردم بی نظير/منتها برنجش از بس ش... »

Tuesday, June 20, 2006

درسته که دلم يه خواهر می خواد.درسته که به نظرت سليقه ام رو پسرا تخميه.درسته که هميشه مسخرم می کنه برا انتخابام.درسته که رگ غيرتت ورم می کنه وقتی می بينی ضايعم کردن! اما اگه تو بری من سه بعد از ظهر! با کی برم آبجو بخورم؟ اما تو اگه بری با کی بشينم ! خيابون متر کنم و به زندگی ايه تخيلی فحش خواار!مادر بدم؟ به کی غر بزنم؟ به کی بگم روانی؟به کی؟
داری ميری جدی جدی.يه ماه ديگه؟دلم تنگ شده از الان.


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger