« Home | دلم قده خدا گرفته به خدا. » | فروغ » | بحث داغ می شه.حرصم می گيره. دختريکه با اون موی رنگ... » | فردا داريم می ريم يه بلايی سرمون بياريم!:) » | يه دوست خوب می خوامممم.نبود؟!~ اينجا <دوست >کنايه(... » | خواهره :* تولدت مبارکب ا ت ا خ ی ر ! » | خسته ام.بايد برا اسکولار شیپ عزيز يه فکس بفرستم .... » | موتو سيخ سيخی بکن:يشلوار پاره پوره بپوشگردبند خوش... » | يه گاااااز ميدی؟. » | .می شه بيای.نه واقعا امکانش هست؟نه واقعا رااااه دا... »

Friday, August 04, 2006

پرم از گريه.اه. چرا مثلا نمی شه من پر بااشم از عشق! يا بوس! يا شادی!زندگی داری ميدهی به فاکم! دست وردار!خسته شدم از هی رفتن.از هی جا عوض کردن.از پا در هوا بودن.از اينکه اين شهر کوفتی رو هم می خوان ازم بگيرن. که می خوان آزارم بدن.دورم کنن.می خوام همه چی ثابت باشه.پايدار باشه.بی پستی بلندی. بی استرس.بی ترس.خسته ام.چقدر بگم؟به کی بگم؟ تا کی بگم؟چند سالمه؟اينکه دلم می خواد حالا که بعد از دوسال دارم اسمشو می ذارم خونه ام بمونم خيلی توقع زياديه؟خيلی عظيمه؟ اه/