« Home | اين لاتام بامان.اين دافام با مان!چه وضعيته دراميه ... » | پسره جدی جدی داره مي ره.من هی می چرخم دور خودم.بغض... » | توام بيا برين به اين دل ما.رااحت بااش. » | بريم برقصيم؟ » | ليماک جون ايول با اين آهنگ زيبااااااات! بی قرارم ب... » | فحش کم اوردم که نثار کنم! گيری کرديماااااا! » | تو يه جمله اش شونصد باار گفت قربونت برم الهی!خفه!خ... » | پرم از گريه.اه. چرا مثلا نمی شه من پر بااشم از عشق... » | دلم قده خدا گرفته به خدا. » | فروغ »

Friday, August 11, 2006

ديگه پسره نيست که بريم بابل تی بخوريم.گمم.هنوز باورم نمی شه رفته.ديگه هيچيمون مشترک نيست..جاش خالیه.اتاق خالیش تو ذوق می زنه.گریمه هه.باز کردن در خونه و نبودنش تو ذوق می زنه.اینکه دیگه نیست که باهم بااشم.دیونه ام می کنم.بغضم گرفته.حالا حالا ها لازمش داشتم...بیگدلو دادم بهش.سفارششم به بیگدل کردم.به بیگدل گفتم همیشه شارژ باش.هیچ وقت موقع تنهایی هاش شارژش تموم نشه.گفت چشم.۲۴ ساعتم نشده.دلم تنگ شده.عصبانی ام.هی خدا.....خوب.اشکمم اومد.....