« Home | خونه ام تی وی نداره. اينترنت هم ايضا. مبل و ميز هم... » | تموم راه اتاوا تا مونترال رو زار زدم. با کمال وقاح... » | زور می زنم بهم خوش بگذره همش بايد زور زد انگار. » | طوبا می گه: نوشتن کار مزخرفیهمث خندیدنیا حرف زدنآد... » | koon soozi » | عاشقی کار آدمای بيکاااره.منم که بيييکااااااار! » | یه فکت:‌ اگه به فاک نبری به فاک میری. چه فکت تخمیه. » | رولت بخور بابا.کون لق همه.. » | خسته شدم از بس این وری به زندگی نگا کردم. گردنم شک... » | یاد گرفتم دیگه هیچ وقت به هیچ کس دل خوش نکنم.بهتره... »

Thursday, October 05, 2006

نه.می خوا بدونم. من الان بايد خجالت بکشم که رشته ی انسانی بودم. الان دارم تو رشته های علوم انسانی می چرخم! و ۱۹ سال سن دارم ۶۶ بار مسخ کافکا رو سعی کردم بخوانم! اما خط شيشم بستم کتابو؟نه جدا؟ بايد بکشم؟بعد الان بايد مثل الاغا <بايد>بخوانمش برا مطالعات فرهنگيم که به ژورنال ۵۰۰ کلمه ای بنويسم؟آخه الان بعده از گذشتسه سال از اخرين تلاشم برای خواندن مسخ! بعده خط ۱۶ دوست ندارم ادامه بدم!!!:( زوره مگه؟
خجالت می کشم باشه.


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger