« Home | خوب.من الانمتحولمکيس جديد دارم.خوب:) » | زندگيه بدجور قروقاطه. همه غلطی می کنم جز کارهايی ک... » | امشب می خوام تمومش کنمنقطه که خوبهمی خوام صفحه اشو... » | ساعت ۱۱:۰۵ شبه.از ۹ یک ریز گریه کردمدلم خالی نمی ش... » | ماه کامله... زندگی نه. » | دلم شعر می خواد. يه عالمه شعر که خوشمزه باشن. » | باد می شوملای زلف تو می پیچمدست به موهایت می کشی٬د... » | رفتم يه شلوار ورزشی خوچگل خريدم. که برم جيم ورزش ک... » | » | طوبا می گه: آدمی که با حرفاشبا عث شه[ بغضت بگیره و... »

Thursday, October 12, 2006

رفتم کتابخونه عموميه شهر.فک کن شهرش قده گردوهه!بعد دوتا کتابخانه داره قد خر!
تازه کتابخونه يونی که ديگه بحثش جداست!


به قول بابا انگار من هميشه کتابا رو بو می کشم!

هميشه هرجا زندگی کردم کتابخونه در فاصله ۱۰ دقيقه ايم بوده!تازه الان که از اين ور خيابون می رم اون ور! می رسم به کتابخونه!:)

خلاصه واسه آدم عاشق کتابی مثل من که نه دستش تو جیبش می ره که کتاب بخره(از بس گرونه!) و نه می تونه زیاد کتاب بخره(از بس هی از این جا می ره اونجا و از این خونه به اون خونه و از این شهر به اون شهر!) و کتابا وقت اسباب کشی میشن قوز بالا قوز!

کتابخونه عمومی! نعمتیه!:)
همین


*راستی از وقایع دیشب هیچ اطلاعی در دست نیست!این یعنی اینکه؟:ي

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger