« Home | همیشه از دسته بندی و طبقه بندی و کلسی فای! کردن مت... » | بیرون بارون می یاد. ساعت دوازده ه.بارون می خوره به... » | گریه شده چاشنی زندگی روزمره. مثل تو که توی پاستاها... » | تو زندگی من.یا همه چی عاالیه.یا همه چی ریدمونه.بال... » | یه وقت هست دو دوتا چار تا می کنی. جواب نمی ده.عوضش... » | یه چیزایی هست تو تن آدم.تو فکر آدم.تو ته قلب آدم.ک... » | هوس مرغ و مغز بهاران کردم.همچین بفهمی نفهمی! » | شعر و بوسه را که داشته باشی ، مرگ چه دارد که از تو... » | صلا نمی شد که بگویم دوستت دارم اما گفتم . گفتم :... » | گریه می نویسم : از خواب با گریه پا شدم . دس... »

Thursday, December 14, 2006

من.یه خدایی می خوام.که باشه.که ضایعم نکنه.(قبول! کمتر!!!ضایعم کنه.بالاخره خداست دیگه.چون خداست و بزرگه و بالاست اصولا ضایع هم
می کنه.اما کمتر!)که گیر نده.که منو دق مرگم نکنه.که ماهی ۳۰ بار غصانم نکنه.که خدا باشه.که.که.
خدا.
چقدر دوری.
چقدر کم رنگی.
چقدر دیگه نیستی.
چقدر تموم شدی.
چقدر.

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger