« Home | اتاق و خونه همچنان داره در شختگي و گرد و خاک غلت!م... » | ۲تا از چمودونام هنوز نرسيده.اعصابم خط خطيه.خسته ام... » | اينجا يه مقداره خيلی زيادی بوی بی حوصلگی گرفته!برگ... » | فعلا خدافظ!:)گفتم فعلا!:)برمی گردم.حتما!(مثه سنجد!) » | ببنيم ملت چه جوری می تونن کتگورايز کنن پستای وبلاگ... » | --نويد کارش درسته بابا.اصلا حالمو بهم می زنه گاهی.... » | تو اورکات پسرايی که از ماشين عکس می ذارن!ودخترايی ... » | يه هدف از مسافرت اينکه که يکی از درختای ولی عصر.از... » | انگار که بعده نمی دونم چقدر نوری! فلان شهاب به ن... » | زندگی بدون * اس هل ها بدجوری بورينگ می شه...واقعا... »

Tuesday, July 17, 2007

يکی از چمدونا پيدا شد!يکم با فکر و خيال روزايی که خرت و پرتای چمدونو خريدم خودم سرگرم کردم.يکم به اوضاع اتاقم سر و سامون دادم و يکم با خودم فکر کردم که خداييش ديگه بسه!.
.
از بس در اين ۳ ماه گذشته فحش های بی ناموسی شنفتم!الان همچين دوست دااارم مودب و خانم باشم!اصن حس پتيارگی در من مرده ۲ ۳ روزه!!!:)) بايد يکم به خودم برسم!

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger