« Home | injast ke baYad g0ftEy T00 OON R00Het » | دارم یاد می گیرم که با ايگنور کردنننن آدمهاا!رسماا... » | آخه يکی نيست بگه کوفته تو که از ديدن يه سوسک نود ب... » | مختصر مفید بخوام بگم: می شه:تخمی ترين چهارشنبه سور... » | تمام اون ۷ دقيقه ای که جلو چشمای گرد و قلبمه ی اون... » | متنفرم از اين که اينجا بشه جايی واسه چس ناله های ب... » | من برم درس بخونم.خانم بشم.وکيل بشم.بسه وب گردی!!!!... » | حالم خيلی خوب شده.کم کم داشتم نگران خودم می شدم.دي... » | بهش بگين هنوزم جاش خاليه تو کونم....بگين بهش.با آه... » | اين آناليز!!!لعنتی هم شده قوز بالا قوزهااا! اه.خير... »

Saturday, April 08, 2006

بعد قرنی من به حد مرگ عصبانی شدم.اونقدر که با صدای لرزون و چشمهایییی از حدقه بیرون زده و کوفت و زهرمااار بزنم بيرون! بعد قرنی رفتم بتمرگم تو پارک يه کمممم ريلکس شممممم.چهار تا فحش بدمممممممم بعد چپ و راست بايددد ريدن سگهای ملت رو ببينممممم
اي تو اون روحت با اون سگت که عدل بايددد بياد همونجايی که من تمرگيدم برينه! بعد توام گه شو جمع کنی!

اه.اعصاب ندارم.بعد تو اوج اين عصبانيت همممم حرصم می ياد که اين همه فحش می دم!همينيه که هست ها! اما من وقتييی بی ادب می شم عذاب وجدان می گيرم!


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger