« Home | دلتنگ نمی شدخواب نمی دیدو آخرش عاشق هم نشدیک غم که... » | نيستیو من پشت بوق ممتد جا می مانم تو نيستیقشنگ تري... » | کافی بود سرت را بر می‌گرداندیمن هنوز ایستاده‌امچرا... » | کاش مثل خيلی دخترهای دور و برم یابو !!!بودم.کاش فق... » | دوست داشتم زن نبودم. » | آقاااای شورت!!!!! (اين چه اسميه آخه؟؟؟)‌بنده سوتيي... » | نمی دونم چه جورياست هرکی از راه می رسه تو زندگانيه... » | کرمم گرفته ای دووووست.هوای کرمک بااا من!~من معذرت ... » | همه شاشون گرفته انگااار! عجله داااارن!ملالی نيست! ... » | ميزان ذوق مرگيه من درباب! قالب جدید!!! بااااااا م... »

Wednesday, July 19, 2006


خط های سپید
زیر پاهای ما
چراغ قرمز!


چشم هایت
آن سوی خیابان
در چشم هایی گره می خورند


این سو
دستهایت
فشرده می شوند
در دست هایی که ناشناس می شوند
انگشت به انگشت.

نگاهش که می کنی
رنگ چشم هایش
رنگ رویاهای تو نیست.
چراغ سبز!
چشم های گره خورده می آیند
نگاه می کنند
و
می گذرند.
خط های سپید
در خیابان جا می مانند
و رویاهایت
سال هاست
که سنگفرش عبور عابران است.


- فخری برزنده -


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger