« Home | عنم گرفت از خودم. ادعای همه چیز دان! بودنم کونه مو... » | حسرت ِ کتاب فروشی رفتن با یه دوست رو این تخت ِ دلم... » | در راستای اینکه من مدام یادم میره قرصمو بخورم. مام... » | As a fourth year psychology major I diagnosed myse... » | پسره با ننه ِ ایرانی ِ روسری به سرش اومده بود سر ک... » | » | 4 سال گه زدم به زندگیم.حالا نمی دونم چه گهی بخورم ... » | از سرکار اومدمو خسته.له. لورده. درس دارم 100 کیلوو... » | آخه وقتی. خریدن 4تا تیکه جینگیلی مستون آدمو سرحال ... » | گریه نمی کنم. نه گریه نه. »

Wednesday, April 25, 2012

بعد از اینهمه امشب با هزار مشقت پسوردو پیدا کردم.اومدم اینجا.
شاید عمیق ترین نقطه ی تنهایی آدم ها میتونه همینجایی باشه که من هستم الان.
که فردا قرارهه دو نفر بیان برا تغییر و تحول خونه و من هیچکیو نداشته باشم که برم خونه ش.
وسایل دارم جمع میکنم که از هشت صبح جمع کنم برم کتابخونه
تنهاییمو جشن بگیرم.

About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger