« Home | هيس٬بارون داره می خونه٬برای من٬هيس٬بارون مال منه٬م... » | می دانی؟ادم ترسش می گيرد٬گريه هم همين طور!اصلا ادم... » | دخترک داره گريه می کنه٬شماره می گيره گوشه ی سمت ر... » | می دونی؟همه ی فصلها يه بويی دارن٬يعنی واسه من همه ... » | از ادمهايی که ادا در می يارن حاالم بهم می خوره٬حال... » | می دونی؟هيچی اعصاب خردکن تر از اين نيست که نشسته ب... » | فردا پرزنتيشن دارم٬نشسته ام اينجا يه چشمم به کامپي... » | دست هایم را در باغچه می کارم سبز خواهم شد می دانم ... » | ultra-relax » | khabare margam,bayad beram sare kar.Shit! »

Tuesday, June 21, 2005


هيچی تو دنيا بهتر از داشتن يه دوست خوب و همراه نيست٬يکی که هميشه باهاته٬دوستت داره..رفتم پیشش باهم درس خوندیم.... اومدم خونه تا نصفه شب بيدار بوديم يک ساعت به يک ساعت بهم زنگ زديم تا ۲.۳۰!صبح دستهای همو گرفتيم رفتيم امتحان گنديده مونو داديم!اودمدم خونه٬از خواب داشتم هلاک می شدم!سردرد وحشتناک!زنگ زد بهم هی گفت درس بخون دخمر٬نيم ساعت که حرف زديم درد و درس يادم رفت!واسه خودم چايی ريختم٬خوردم٬ نشستم سر درسم!خداجونی!اين اخری رو به خير کن!امين!


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger