« Home | هروقتتت اعصابه ريده استتتتتت.حس نوشتن چرت . پرت در... » | بعد قرنی من به حد مرگ عصبانی شدم.اونقدر که با صدای... » | injast ke baYad g0ftEy T00 OON R00Het » | دارم یاد می گیرم که با ايگنور کردنننن آدمهاا!رسماا... » | آخه يکی نيست بگه کوفته تو که از ديدن يه سوسک نود ب... » | مختصر مفید بخوام بگم: می شه:تخمی ترين چهارشنبه سور... » | تمام اون ۷ دقيقه ای که جلو چشمای گرد و قلبمه ی اون... » | متنفرم از اين که اينجا بشه جايی واسه چس ناله های ب... » | من برم درس بخونم.خانم بشم.وکيل بشم.بسه وب گردی!!!!... » | حالم خيلی خوب شده.کم کم داشتم نگران خودم می شدم.دي... »

Thursday, April 13, 2006

اه.بااز منو جو گرفته.الکی گير ميدم به يه چيز بيخووبعد يهو می خوره تو اون ذوقم. چرااا من عرضه ندااارم که تو روابطم با آدمهاااا يه ذره متعادل باشم؟چرااا هميشه بايد عين بزز باااشم.واقعا چرااا؟بياااااا توهم بيا.خجالت نکش.توهم بياااا خرسواری بگير.من خرم.اماااا يهو رم می کنمممم يه جوری پرتت می کنم پايين که با کونت بچسبی به زمين.حاالااا تو بياااا خر سواار شو.خر کن


About me

  • I'm Apple
  • From Canada
  • 24, living in Canada,
My profile

Music

Previous posts

Links

Powered by Blogger